Акціонери АТ "Турбоатом" змінили назву підприємства на акціонерне товариство "Українські енергетичні машини", пише "БізнесЦензор".
Нова назва підприємства вже внесена до державного реєстру юросіб.
"Компанія працює в звичайному режимі, під головуванням генерального директора АТ" Українська енергетичні машини "Віктора Суботіна, склад дирекції та трудового колективу залишається без будь-яких змін", - наголошується в повідомленні компанії.
27 серпня Кабінет Міністрів погодив реорганізацію АТ "Завод "Електроважмаш" шляхом приєднання до АТ "Турбоатом". При цьому Кабмін вніс "Турбоатом" в перелік об`єктів великої приватизації державної власності.
Збори акціонерів "Турбоатому" 28 серпня мали затвердити договір про приєднання до "Турбоатомму" АТ "Електроважмаш" і відповідний передавальний акт, умови конвертації акцій АТ "Електроважмаш" в акції "Турбоатома і прийняти рішення про випуск акцій з метою такої конвертації.
Фонд держмайна також ініціює ще одні збори акціонерів АТ "Турбоатом" 5 жовтня для внесення змін до Статуту в зв`язку з приєднанням "Електроважмашу", а також визначення складу дирекції після завершення приєднання.
"Турбоатом" - єдиний в Україні виробник турбінного устаткування для гідро-, теплових і атомних електростанцій. Географія поставок підприємства охоплює 45 країн Європи, Азії, Америки та Африки.
Завод завершив 2020 рік з чистим прибутком у розмірі 226,53 млн грн, що на 27,8% менше, ніж в 2019 році, чистий дохід скоротився майже вдвічі - до 1,47 млрд грн.
Великим міноритарієм АТ (15,34% акцій) є венчурний інвестфонд "Сьомий" під управлінням КУА "Сварог Ессет Менеджмент", пов`язаної з Костянтином Григоришиним. Ще 5,598% акцій належить зареєстрованій на Кіпрі Biscone Ltd., афілійованій, за даними "Турбоатому", з російським холдингом "Силові машини" (фактичний власник Олексій Мордашов). Держпакетом в 75,22% управляє Фонд держмайна.
Завод "Електроважмаш" спеціалізується на виробництві потужних гідрогенераторів, турбогенераторів для ТЕС і АЕС, електродвигунів для приводів прокатних станів, шахтних підйомників, тягового електрообладнання для залізничного та міського транспорту.
У 2020 році завод наростив чистий збиток в 5,8 рази до 2019 року - до 451 млн грн, чистий дохід скоротився в 2,3 рази - до 821,8 млн грн.