Приватбанк запустив голосову біометрію для клієнтів

Все про економіку та фінанси

Приватбанк повідомив, що запустив технологію голосової біометрії для обслуговування за телефоном клієнтської підтримки 3700.

Як зауважує банк, розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб-версію Приват24 створити голосовий зліпок - запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта - як на відео.

До кінця року через систему голосової ідентифікації Приватбанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.