Приватбанк, Ощадбанк, Міноборони повідомили про DDoS-атаку

Все про економіку та фінанси

Приватбанк повідомив, що зазнає DDoS-атаку протягом кількох годин.

"Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. На даний момент ми спостерігаємо нестабільність в доступі до Приват24. Приватбанк вживає усіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ до всіх наших послуг", - йдеться в заяві прес-служби Приватбанку.

Доповнено. Приватбанк заявив, що "витримав DDoS-атаку протягом кількох годин 15 лютого 2022 року": "Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. З 22:00 15 лютого фахівцями банку було відновлено стабільний доступ до Приват24".

Ощадбанк теж інформує, що зазнав DDoS-атаку.

"Всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку. Приносимо вибачення за можливі тимчасові незручності. Ми разом працюємо над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи", - йдеться в повідомленні прес-служби Ощадбанку.

Доповнено. Ощадбанк заявив, що відновив роботу своїх сервісів: "Клієнтам доступні сайт, мобільний додаток, банкоматна та термінальна мережі. Відповідні служби банку працюють у посиленому режимі задля забезпечення своєчасного якісного обслуговування клієнтів та запобігання можливим атакам у майбутньому".

Міноборони України у Facebook також заявило про ймовірну DDoS-атаку на свій сайт:

«Офіційний вебпортал Міністерства оборони України зазнав, імовірно, DDoS-атак, коли фіксувалася надмірна кількість звернень на секунду. Наразі проводяться планові технічні роботи з відновлення штатного функціонування вебпорталу. Офіційна комунікація буде забезпечуватися через сторінки Міноборони в Facebook та Twitter, а також сайти АрміяInform та Армія FM».