АМКУ оштрафував lifecell на 10 млн грн за скаргою "Київстара"

Все про економіку та фінанси

Антимонопольний комітет (АМКУ) оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ "Лайфселл" на 10 млн грн за поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг. Рішення прийнято у справі, розпочатій за заявою іншого мобільного оператора – "Київстар", яка поскаржилася на недобросовісну рекламу конкурента, пише "БізнесЦензор" з посиланням на дані АМКУ.

Зокрема, Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії "Лайфселл" поширював такі твердження: "Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G", "№1 в роумінгу для інтернету" та "# 1 для смартфонів".

Водночас АМКУ вирішив, що мобільний оператор некоректно обґрунтовував використання вказаних тверджень у своїй рекламі.

"На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо "лідерства" в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ "Лайфселл" неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами", – зазначають у АМКУ.

У підсумку Антимонопольний комітет визнав таку поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та наклав на нього штраф у розмірі 10,47 млн грн.

"Комітет наголошує, що обов’язковою умовою використання повідомлень на кшталт "лідер", "№1", "#1", "найкращий", "перший", "єдиний", "унікальний", "найшвидший", "найбільший" є дотримання недвозначних формулювань та зрозумілої споживачам термінології, обґрунтування тверджень фактичними даними, уникання перебільшень характеристик товару чи послуг", – зазначається у повідомленні.

АМКУ нагадує, що у 2018-2021 роках неодноразово надавав ТОВ "Лайфселл" обов’язкові для розгляду рекомендації щодо усунення причин і наслідків виникнення порушень у рекламних комунікаціях.