Шевченко: Укргазбанк продовжить дію карток на три місяці, доставлятиме нові картки

Все про економіку та фінанси

Державний Укргазбанк наголошує, що в умовах карантину, підтримка безперебійного та безпечного доступу клієнтів до власних коштів, а також актуальних на часі банківських продуктів і сервісів є одним з його пріоритетних завдань. Задля цього Укргазбанк не блокуватиме картки клієнтів, строк дії яких закінчиться протягом ближчого часу і продовжуватиме період їх використання на наступні три місяці (+90 днів).

«Нам як державному банку дуже важливо, щоб наші клієнти, незважаючи на посилені обмежувальні заходи в країні, спрямовані на запобігання розповсюдженню коронавірусу, отримували наші банківські послуги без жодних затримок чи проблем. Особливо це стосується пенсіонерів і клієнтів, яким нараховуються пенсійні та соціальні виплати на наші банківські картки. Тож вже зовсім скоро, навіть у разі закінчення строку дії картки, кошти на ній будуть доступні до зняття в нашій банкоматній мережі ще протягом наступних трьох місяців. А у випадку, якщо клієнт матиме потребу у новій картці Укргазбанку, після її замовлення, вона буде доставлена йому за вказаною адресою. Відтак, потреби приходити до відділення банку для отримання нової картки не буде», - зазначив голова правління Кирило Шевченко.

Як зазначається, Укргазбанк завчасно інформуватиме держателів його карток про наближення строку закінчення їх дії та, за заявками клієнтів, випускатиме нові картки, які одразу будуть активованими та доступними для користування у мобільному додатку «ЕКОбанк онлайн». Тож, активувавши в смартфоні сервіси безконтактної оплати - Google Pay та Apple Pay, новими картками клієнти зможуть користуватися одразу для миттєвих розрахунків. Нова замовлена картка буде доставлена кур’єром у зручний для клієнта час та місце. Послуга буде доступною для клієнтів банку вже з 1 квітня 2020 року.

"Мінімізація кола соціальних контактів під час карантину є максимально ефективним заходом у протидії поширенню вірусу. Але це не означає, що користувачі банківських послуг мають бути обмеженими в доступі до звичних для них банківських послуг і, особливо, власних коштів на рахунках. Розуміючи потреби своїх клієнтів, державний Укргазбанк і надалі оперативно розроблятиме заходи, що дозволятимуть його клієнтам отримувати весь спектр фінансових послуг без візитів до відділень банку.

Наразі, найбезпечнішим способом користування продуктами і сервісами Укргазбанку є його дистанційні сервіси – мобільний додаток «ЕКОбанк онлайн», контакт-центр та Клієнт інтернет-банкінг для юридичних осіб", - підкреслює держбанк.