Приватбанк каже, що під час каратину вдвічі менше клієнтів стали відвідувати відділення

Все про економіку та фінанси

За даними Приватбанку, за перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються в офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.

Натомість, за даними Приватбанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.

Як зазначається, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, ніж, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі, наголошує держбанк.