"Нафтогаз" планує в 2021-2025 роках інвестувати у видобуток $7,3 млрд

Все про економіку та фінанси

"Нафтогаз" планує інвестувати у видобуток вуглеводнів $7,3 млрд у 2021-2025 рр., наростивши запаси у 1,8 раза, повідомив головний виконавчий директор групи Отто Ватерландер, пише "Інтерфакс-Україна".

"Протягом п`яти наступних років наш бізнес-план передбачає, що у видобуток, в upstream, ми інвестуємо $7,3 млрд, а в наступні п`ять років (2026-2030 рр. - ІФ) подвоїмо цю суму ($14,1 млрд)", - сказав він на презентації бізнес-стратегії групи "Нафтогаз" до 2025 року в Києві у четвер і уточнив: у 2021-му - $0,9 млрд, у 2022-му - $1,5 млрд, у 2023-му - $1,3 млрд, у 2024-му - $1,6 млрд, у 2025-му - $1,9 млрд, у 2026-му - $2,3 млрд, у 2027-му - $3,1 млрд, у 2028-му - $3,1 млрд, у 2029-му - $2,9 млрд, у 2030-му - $2,7 млрд.

При цьому частка інвестицій у нові родовища з 2023 року перевищить інвестиції в уже розвідані.

За словами Ватерландера, на сьогодні група не зможе самостійно профінансувати озвучені плани, тому планується залучати до процесів сторонніх інвесторів.

Згідно з оприлюдненими під час презентації даними, на сьогодні "Нафтогаз" має у своєму розпорядженні 254 млрд куб. м розвіданих запасів газу і 157 млрд куб. м умовних і перспективних, а у 2025 році планує наростити їх до 250 млрд куб. м розвіданих і 500 млрд куб. м умовних і перспективних. 

"Нафтогаз" за найближчі п`ять років має намір наростити свою частку на роздрібному ринку газу до 35%, повідомив директор дивізіону "Роздрібна торгівля" Максим Рабінович.

"Наразі ми говоримо, що 9% ринку у постачанні вже є у групи "Нафтогаз". На ринку загалом 12,5 млн клієнтів. Наші амбіції - мати щонайменше 30% (на плані презентації - 35% до 2025 року)", - сказав він на презентації бізнес-стратегії групи "Нафтогаз" до 2025 року в Києві у четвер.

За його словами, з початку відкриття газового ринку для населення група наростила 600 тис. нових клієнтів - до 850 тис., ще 500 тис. клієнтів, як у постачальника останньої надії.

На кінець 2021 року група планує мати 1,411 млн клієнтів, 2022 року - 2,057 млн, 2023 року - 2,479 млн, 2024 року - 2,867 млн.

Також група "Нафтогаз" планує повернути собі позицію найбільшого гравця на оптовому ринку природного газу України, повідомив голова компанії Андрій Коболєв.

"Ми хочемо збільшити компетенції в трейдингу, хочемо повернути собі статус найбільшого трейдера газу на оптовому ринку, який за своєю суттю виконуватиме певну роль банку або страхування всього ринку, згладжуючи цінові піки", - сказав він на презентації бізнес-стратегії групи "Нафтогаз" до 2025 року в Києві у четвер.

За його словами, у частині постачання газу побутовим споживачам (населенню) група хоче зайняти частку щонайменше у 30% цього ринку.

"Нафтогаз" також має намір виходити на ринки електроенергії та тепла.

Влітку 2020 року голова ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" Максим Рабінович оцінював частку групи у промисловому сегменті постачання газу у 7%.

При цьому "Нафтогаз" має намір у 2022 році вийти на роздрібний ринок електроенергії та енергоефективності, заявив Максим Рабінович.

"Ми хочемо представляти не лише газовий бізнес як ресурс, а всі ресурси, які потрібні нашим клієнтам. У 2020 році ми стали газовим постачальником, на другому етапі - стати постачальником енергетичних послуг", - сказав він на презентації бізнес-стратегії групи "Нафтогаз" до 2025 року в Києві у четвер.

При цьому він висловив сподівання, що ринок електроенергії "найближчим часом стане вільним від ПСО", а також зазначив, що група вже реалізує пілотні проекти з енергоефективності. Крім цього, Рабінович відзначив інтерес групи до участі в ринку тепла після його відкриття.