Мінфін оголосив нові правила відбору банків для виплат бюджетникам

Все про економіку та фінанси

Міністерство фінансів констатує, що 27 грудня Кабмін прийняв постанову №1151 «Деякі питання виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ».

Як зазначається, постановою спрощено порядок визначення уповноважених банків на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, зокрема, виключені положення щодо визначення таких банків на конкурсних засадах.

Постановою передбачено, що Мінфін на підставі надісланої банками інформації буде формувати перелік уповноважених банків, який, у разі змін, щомісячно першого робочого дня буде публікуватись на офіційному вебсайті Мінфіну.

Для включення банку до переліку уповноважених банків, банк має надіслати Мінфіну інформацію:

- Національного банку щодо відсутності застосування за останні шість місяців заходів впливу у вигляді обмеження, зупинення чи припинення здійснюваних банком операцій;

- щодо відсутності застосування до банку або до власників істотної участі, або до пов`язаних осіб банку протягом останніх 12 місяців санкцій Україною, іноземними державами – членами Організації економічного співробітництва та розвитку чи ЄС;

- щодо переліку послуг і граничного значення їх показників, яких банк зобов`язується дотримуватися у разі набуття статусу уповноваженого банку.

При цьому відповідно до пункту 3 постанови уряду, Мінфін має забезпечити доведення до відома банків шляхом розміщення на власному офіційному вебсайті переліку інформації та терміну її надання для набуття банком статусу уповноваженого банку.

"Водночас слід зазначити, що уповноважені банки, які до дня набрання чинності постановою Уряду були визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ і у тримісячний строк не забезпечили виконання вимог постанови Уряду, припиняють виконання функцій уповноваженого банку", - резюмує Мінфін.