Мінфін планує запровадити електронні акцизні марки

Все про економіку та фінанси

Міністерство фінансів повідомило, що створило Міжвідомчу робочу групу із запровадження електронної акцизної марки. Відповідний наказ 11 жовтня підписала міністр фінансів Оксана Маркарова, йдеться в заяві.

Як зазначається, у вівторок фахівці на чолі з міністром Кабінету Міністрів Дмитром Дубілетом і заступником міністра фінансів Павлом Ходаковським розпочнуть роботу над цим питанням.

“Мета запровадження електронної акцизної марки проста і зрозуміла — боротьба з тіньовим ринком, неможливість реалізації продукції без сплати акцизного податку, мінімізація впливу людського фактору на адміністрування

Ми упевнені, що представники бізнес-спільноти, зокрема, European Business Association, ACCA, Українська Рада бізнесу братимуть найактивнішу участь у роботі групи, адже розуміємо, що будь-які зміни в маркуванні, логістиці, обліку імпортованої продукції можуть негативно вплинути на операційну діяльність суб’єктів господарювання, тож не можна запроваджувати новації без розуміння результатів та їхнього впливу на поточну роботу компаній, а процес розробки електронної акцизної марки не може відбуватися в умовах нерозуміння реальної причини нелегального ринку і призвести до ускладнення бізнес-процесів для легальних виробників”, - зауважують в Мінфіні.