"Автомагістраль-Південь" виграла тендер на суму 10,6 млрд грн на будівництво дороги

Все про економіку та фінанси

ТОВ «Автомагістраль-Південь» виграла найбільший в своїй історії тендер вартістю 10,62 млрд грн на будівництво автодороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області. Про це повідомляється в системі «Прозорро», пишуть "Наші гроші".

Тепер замовник Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області має визнати цю фірму переможцем та укласти з нею контракт.

Єдиним допущеним до участі у торгах конкурентом було ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». В ході аукціону фірми впали з очікуваної вартості 12,57 млрд грн на 18%.

Від «Наших грошей». Наразі залишається невідомим формування очікуваної вартості для цього тендеру по будівництву 30 км дороги. Як повідомляли «Наші гроші», без урахування вартості будівництва різних мостів, штучних споруд та розв’язок, очікувана вартість будівництва 1 кілометра дороги на цій ділянці становила близько $10 млн за кілометр. При цьому будівництво інших ділянок цієї ж траси Н-31 за попереднього керівництва Укравтодору оцінювалось втричі дешевше.

Раніше учасники прогнозували, що участь у цьому тендері Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області зможуть взяти тільки «Автомагістраль-Південь» та «Онур» через вимогу замовника щодо річного доходу компанії не менше 30% від очікуваної вартості контакту, тобто не менше 3,77 млрд гривень за 2019 рік. Цій вимозі в Україні відповідають лише дві вказані компанії.

За даними «Прозорро», у випадку остаточного підписання угоди, це буде найбільшим підрядом в історії «Автомагістралі-Південь». До цього з 2017 року фірма виграла державні тендери на 48,98 млрд грн. Більше на ремонт доріг в Україні не отримувала жодна інша фірма.

Найбільший підряд в історії Укравтодору поки що належить турецькій фірмі «Onur», яка цієї весни розіграла з пов’язаною турецькою компанією «Gocay» 11,92 млрд грн на добудову мостового переходу через Дніпро у Запоріжжі. Державна аудиторська служба виявила порушення у цьому тендері, але Укравтодор вирішив не проводити нову законну процедуру. АМКУ веде розслідування по змові на цих торгах.

Як зазначається, засновниками ТОВ «Автомагістраль-Південь» є одесити Олег Наливанний і Валерій Коротков. Але фактичний контроль над компанією має бізнесмен Олександр Бойко, засновник фірми «Шляховик-97», що є найбільшим постачальником будівельних матеріалів та техніки для «Автомагістралі-Південь».