Ведучий програми «Гроші» (1+1) Олександр Дубінський оприлюднив на своїй сторінці у Facebook фрагмент протоколу засідання наглядової ради Приватбанку, на якому, слід розуміти, розглядалися підсумки роботи банку в І кварталі.
З наведених матеріалів випливає, що в бюджеті націоналізованого банку на рекламу та PR в січні-березні було заплановано 33,9 млн грн (по факту витрачено 22,3 млн грн), а на «зовнішніх контрагентів» - 136 млн грн (по факту витрачено 12 млн грн).
Водночас Вікторія Страхова - донедавна корпоративний секретар Приватбанку - зауважила, що в маркетинговий бюджет заклали значну суму на випадок піар-атак на банк, а «витрачено по мінімуму, основна частина – на 25-річчя банку» (цитата).
Додамо, що в статистиці НБУ фігурує інформація, що на рекламу та маркетинг Приватбанк в І кварталі витратив 14,6 млн грн, тоді як, наприклад, Промінвестбанк - 133 тис грн; Ощадбанк - 2,1 млн грн; Райффайзен Банк Аваль - 5,15 млн грн; ПУМБ - 5,5 млн грн; Альфа-Банк - 9,1 млн грн.
У звітності за ІІ квартал Приватбанк не уточнив, якими були відповідні витрати в квітні-червні та в цілому за перше півріччя.