Торік YouTube заробив на рекламі 3,5 млрд дол. Аналітики очікували в 1,5 рази більше

Все про економіку та фінанси

Найбільший у світі відеохостинг YouTube (належить Google) заробив торік 3,5 млрд.дол. валової виручки, проте аналітики прогнозували для компанії щонайменше 5 млрд.дол. Про це повідомляє The Information.

Як повідомив екс-репортер Wall Street Journal Амір Ефраті, в авторському блозі The Infromation з посиланням на людей, знайомих із ситуацією, після вирахування із цієї суми частки, належної авторам контенту, чистий дохід складе 1,5 млрд.дол. В eMarketer прогнозували виручку від реклами за рік у розмірі 5,6 млрд.дол.

YouTube також може бути далекий від досягнення мільярда годин переглядів на день до 2016 року і вийти на виручку більше 10 млрд.дол. на рік. Ефраті пише, що відеохостер поки що зміг збільшити перегляди зі 100 млн. на день до 300 млн. у період 2012-2013 рр.

Американське дослідницьке агентства Adroit Digital провело опитування в якому брали участь 2 тис. громадян США віком понад 18 років, які володіють телевізором, смартфоном і комп`ютером. Так, 63% американців вважають за краще дивитися відеоконтент на YouTube і готові повністю відмовитися від телебачення, якщо Інтернет зможе повністю надати аналогічний контент А 51% з тих, хто дивиться телебачення, воліє використовувати сервіс потокового відео Netflix, а не стандартні кабельні або супутникові канали.

Проте зростання аудиторії все ж не дозволяють YouTube залишатися монополістом. Насамперед, це стосується США, де компанія зустрічає дедалі більш серйозну конкуренцію з боку Netflix (торік виручка склала 4 млрд дол).