Промінвестбанк подав 550-мільйонний "автобусний" позов

Все про економіку та фінанси

5 квітня Госпсуд Харківської області відкрив провадження в справі №922/949/19 за позовом Промінвестбанку до ТОВ “Український автобус” про стягнення 533,2 млн грн та 47,3 млн російських рублів заборгованості за договором про відкриття мультивалютної кредитної лінії №20-0364/2-1 від 24.02.2011.

У держреєстрі кінцевим бенефіціаром ТОВ “Український автобус” значиться Герасюк Тетяна, а засновником - Грасюк Тетяна (керівник підприємства).

За даними НКЦПФР, на кінець ІІІ кварталу 2018 року ТОВ "Український автобус" було власником 19% акцій АТ "Черкаський автобус" (власник решти 80% акцій цього виробника автобусів - ТОВ "КУА "ІЗІ Лайф", яке відоме на ринку активною співпрацею з Промінвестбанком).

АТ “Черкаський автобус” називає ТОВ “Український автобус” своїм дистриб’ютором.

У 2017 році корпорація “Богдан” Олега Гладковського публічно заявляла, що “починаючи із 2010 року завод виробник автобусів «Черкаський автобус» та дистриб’юторська компанія «Український автобус» знаходились під управлінням менеджменту Промінвестбанку і остаточно перейшли у власність банку на початку 2011 року” (цитата).

“Відповідно до умов договору передачі заставних активів (ПАТ «Черкаський автобус» і ТОВ «Український автобус») кредитору (ПАТ «Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк»), менеджмент корпорації «Богдан» не контролював фінансово-господарську діяльність цих компаній”, - констатували в корпорації “Богдан” у червні 2017 року.

У 2014 році видання Forbes-Україна писало, що аби погасити частину заборгованості перед Промінвестбанком, Олегу Гладковському в 2011 році “довелося продати завод «Черкаський автобус»”. Як зазначалося, підприємство придбала афілійована з Промінвестбанком компанія з управління Easy Life (“Ізі Лайф”).

«Це був продаж, узгоджений із кредиторами. Дві третини коштів пішло на погашення позики, а частину грошей ми пустили на інші зобов`язання», – уточнював тоді О. Гладковський.