Приватбанк – другий на ринку за обсягом витрат на рекламу та маркетинг

Все про економіку та фінанси

За даними НБУ, за підсумками першого півріччя Приватбанк посів друге місце на ринку за обсягом витрат на рекламу та маркетинг, які склали 26,5 млн грн.

Нагадаємо, ведучий програми «Гроші» (1+1) Олександр Дубінський повідомляв з посиланням на власні джерела, що в бюджеті націоналізованого банку на рекламу та PR в січні-березні було заплановано 33,9 млн грн (по факту витрачено 22,3 млн грн), а на «зовнішніх контрагентів» - 136 млн грн (по факту витрачено 12 млн грн).

Водночас Вікторія Страхова - донедавна корпоративний секретар Приватбанку - зауважувала, що в маркетинговий бюджет заклали значну суму на випадок піар-атак на банк, а «витрачено по мінімуму, основна частина – на 25-річчя банку» (цитата).

Нагадаємо, збиток Приватбанку за підсумками січня-червня становив 2,9 млрд грн.

Читайте детальніше, в якому фінансовому стані перебуває Приватбанк,  Укрексімбанк,  ОщадбанкУкргазбанкПромінвестбанкСбербанк,  ВТБ БанкАльфа-БанкУкрсоцбанкРайффайзен Банк АвальУкрсиббанк,  ОТП БанкКреді АгрікольІНГ БанкПУМБКредит ДніпроПівденний,  ТаскомбанкМІББанк інвестицій та заощаджень, ВостокКліринговий дімМісто Банк, МегабанкА-БанкPINbankАвангард.