Приватбанк – другий на ринку за обсягом витрат на рекламу та маркетинг

12.08.2017, 09:00

За даними НБУ, за підсумками першого півріччя Приватбанк посів друге місце на ринку за обсягом витрат на рекламу та маркетинг, які склали 26,5 млн грн.

Нагадаємо, ведучий програми «Гроші» (1+1) Олександр Дубінський повідомляв з посиланням на власні джерела, що в бюджеті націоналізованого банку на рекламу та PR в січні-березні було заплановано 33,9 млн грн (по факту витрачено 22,3 млн грн), а на «зовнішніх контрагентів» - 136 млн грн (по факту витрачено 12 млн грн).

Водночас Вікторія Страхова - донедавна корпоративний секретар Приватбанку - зауважувала, що в маркетинговий бюджет заклали значну суму на випадок піар-атак на банк, а «витрачено по мінімуму, основна частина – на 25-річчя банку» (цитата).

Нагадаємо, збиток Приватбанку за підсумками січня-червня становив 2,9 млрд грн.

Читайте детальніше, в якому фінансовому стані перебуває Приватбанк,  Укрексімбанк,  ОщадбанкУкргазбанкПромінвестбанкСбербанк,  ВТБ БанкАльфа-БанкУкрсоцбанкРайффайзен Банк АвальУкрсиббанк,  ОТП БанкКреді АгрікольІНГ БанкПУМБКредит ДніпроПівденний,  ТаскомбанкМІББанк інвестицій та заощаджень, ВостокКліринговий дімМісто Банк, МегабанкА-БанкPINbankАвангард.

 

comments powered by Disqus