Завдяки перемозі Німеччини на чемпіонаті світу з футболу сприйняття її іноземними інвесторами та торговими партнерами може поліпшитися. Як і зрости споживчі витрати німців. Таку думку представник асоціації індустрії HDE Кай Фальк, повідомляє ARD.
«Уже існує висока споживча впевненість», - зазначив він.
Слід пригадати, що після першої німецької перемоги на Кубку світу в матчі з Угорщиною в 1954 році німецький фондовий ринок підскочив на 83% (навіть сильніше, ніж Dow Jones). Тоді весь світ побачив, що Німеччина після програної війни та відбудови повернулася на глобальну сцену.
Після тріумфу в 1974 році німецькі акції піднялися за місяць на 8%, а в 1990-му Dax зріс на понад 4% (тоді в світі фондові ринки знижувалися). Психологічно позитивний ефект для фондового ринку в BlackStone відзначали і в 2006 році, хоча тоді на мундіалі Німеччина була третьою.
Щоправда, сьогодні стратег Baader Bank Роберт Халвер вважає це спірним питанням. «Від цього не буде особливої кон’юнктури ринку. Ми радіємо, сидячи на дивані, але реальність повсякденного життя швидко повертає на землю», - зазначив він в інтерв`ю агентству «Рейтерс».