ОТП Банк оновлює програмне забезпечення для обслуговування платіжних карток клієнтів, а також здійснює перехід на нову систему інтернет-банкінгу для фізичних осіб, повідомляє прес-служба фінустанови.
Як зауважується, для виконання нової вимоги регулятора щодо обслуговування платіжних карток клієнтів на території України виключно процесинговими установами-резидентами, ОТП Банк «змушений відмовитися від використовуваної раніше платформи материнського банку на користь українського оператора ПрАТ «Український процесинговий центр», і починаючи з 16 жовтня 2015 року банк реалізує поетапний перехід на нову процесингову систему».
Паралельно ОТП Банк впроваджує нову систему інтернет-банкінгу для фізичних осіб.
«Враховуючи складність технічного процесу переходу великої фінансової установи на нову процесингову систему, ми просимо наших клієнтів з розумінням поставитися до можливих ускладнень, пов`язаних з обслуговуванням карт в цей період», - зазначив Володимир Мудрий, член правління «ОТП Банку».
Поетапний запуск необхідних передбачає ряд обмежень для клієнтів:
• тимчасова зупинка відкриття нових карткових рахунків та випуску/перевипуску платіжних карт в період з 16 по 27 жовтня 2015 року;
• відсутність можливості з 19 по 28 жовтня внесення змін в існуючі контракти інтернет-банкінгу. Нові контракти інтернет-банкінгу будуть відкриватися з обмеженим доступом;
• недоступність сервісу cash-in (поповнення рахунків) в банкоматах ОТП Банку з 17:00 за київським часом 23 жовтня по 27 жовтня 2015;
• припинення з 17:00 за київським часом 23 жовтня до 28 жовтня роботи системи інтернет-банкінгу та послуги SMS-інформування;
• припинення роботи мобільного застосування Smartbank OTP UA з 17:00 за київським часом 23 жовтня. Про відновлення роботи мобільного додатку клієнти будуть повідомлені додатково;
• призупинення можливості проведення транзакцій з використанням платіжних карток Visa International та MasterCard World Wide протягом 26 жовтня, починаючи з 06:00 до 13:30 за київським часом.