НБУ: Приватбанк і "Платинум Банк" найбільше витрачають на рекламу та маркетинг

Все про економіку та фінанси

Відповідно до статистики НБУ, за підсумками першої половини 2016 року найбільші витрати на рекламу та маркетинг у банківській системі були в Приватбанку (28,4 млн грн) та Платинум Банку (19,95 млн грн).

При цьому звернемо увагу, що на кінець червня обсяг активів Приватбанку сягав 268,85 млрд грн, депозитний портфель – 148,4 млрд грн, тоді як у «Платинум Банку» ці показники становили відповідно 7,49 млрд грн та 5,8 млрд грн.

Як звертав увагу Finbalance, зі статистики НБУ випливає, що в січні-червні "Платинум Банк" очолив антирейтинг банків, у яких процентні витрати найсуттєвіше перевищили процентні доходи.

Читайте детально про фінстан УкрексімбанкуОщадбанкуУкргазбанку,  ПриватбанкуПУМБРайффайзен Банку АвальУкрсиббанкуОТП БанкуУкрсоцбанку/UniCreditАльфа-БанкуПромінвестбанкуВТБ БанкуСбербанкуПлатинум БанкуФінбанкуКредит ДніпроДіамантбанку"Південний"А-Банкубанку "Восток"банків "Кліринговий дім" та "Місто-банку"ТаскомбанкуІндустріалбанку та Експрес-банкуБанку інвестицій та заощадженьФортуна-банку"Глобус"банку "Форвард"Правекс-банку"Авангард"Міжнародного інвестиційного банку.