Відповідно до статистики НБУ, за підсумками першої половини 2016 року найбільші витрати на рекламу та маркетинг у банківській системі були в Приватбанку (28,4 млн грн) та Платинум Банку (19,95 млн грн).
При цьому звернемо увагу, що на кінець червня обсяг активів Приватбанку сягав 268,85 млрд грн, депозитний портфель – 148,4 млрд грн, тоді як у «Платинум Банку» ці показники становили відповідно 7,49 млрд грн та 5,8 млрд грн.
Як звертав увагу Finbalance, зі статистики НБУ випливає, що в січні-червні "Платинум Банк" очолив антирейтинг банків, у яких процентні витрати найсуттєвіше перевищили процентні доходи.
Читайте детально про фінстан Укрексімбанку, Ощадбанку, Укргазбанку, Приватбанку, ПУМБ, Райффайзен Банку Аваль, Укрсиббанку, ОТП Банку, Укрсоцбанку/UniCredit, Альфа-Банку, Промінвестбанку, ВТБ Банку, Сбербанку, Платинум Банку, Фінбанку, Кредит Дніпро, Діамантбанку, "Південний", А-Банку, банку "Восток", банків "Кліринговий дім" та "Місто-банку", Таскомбанку, Індустріалбанку та Експрес-банку, Банку інвестицій та заощаджень, Фортуна-банку, "Глобус", банку "Форвард", Правекс-банку, "Авангард", Міжнародного інвестиційного банку.