Фукс і Онищенко спростовують дані Al Jazееra про купівлю офшорки "імені" "Сім`ї" з ОВДП

12.01.2018, 09:00

Бізнесмен Павло Фукс прокоментував для" ТСН" розслідування катарського телеканалу Al Jazееra (щодо придбання разом з Олександром Онищенком компанії, яка могла бути бути пов`язана з "Сім`єю" та мала 160 млн дол у заморожених ОВДП), пише УНІАН.

Фукс заперечив факт купівлі відповідного офшору, але заявив, що на нього багато разів виходили з такою пропозицією.

"Те, що стосується мене, інформація не те, що некоректна, а на рівні чуток. Мені це колись реально пропонували, я обговорював це, причому не одна людина ходила "по ринку", але далі обговорень це не пішло", - заявив він і заперечив, що з такими пропозиціями звертався Курченко.

"Ні, з Курченком я не знайомий", - запевнив бізнесмен.

Фукс також зазначив, що ніколи не розглядав питання про придбання компаній, пов’язаних із цією людиною. "Я навіть назви компаній дізнався з преси, і коли раніше в пресі публікувалися назви, я таких не пам`ятаю. Мені пропонували колись лише одну компанію", - сказав бізнесмен.

Він також заперечив існування спільних справ і з українським нардепом Онищенком, зокрема і стосовно кіпрських офшорів. "Наочно побачив, лише коли Онищенка затримували і потім публікувалися ці документи в пресі. Можливо, вони готували пропозицію для мене, але я навіть не пам`ятаю, чи це він мені пропонував", - пояснив Фукс.

За його словами, згадана у розслідуванні Al Jazееra кіпрська компанія йому не належить, а українських облігацій у нього немає, ніколи не було, і купувати він їх не планує. Причому себе Фукс ідентифікує виключно з Україною.

"Тільки український. Інших паспортів в мене немає", - запевнив він.

А матеріали арабського телеканалу підприємець пояснив інтересами конкурентів. "Це, мабуть, багатьом вигідно. Я хочу інвестувати в деякі проекти і, можливо, комусь заважаю. Думаю, в рамках розслідування щодо Онищенка, оскільки я є в цих матеріалах, мене кудись вплутують", - припустив Фукс.

Олександр Онищенко від коментарів "ТСН" відмовився, але в інтерв`ю іншим ЗМІ також заперечив факти, викладені Al Jazееra.

Як пише "Українська правда", Онищенко 10 січня написав на своїй сторінці у Facebook, що подав в суд на телеканал Al Jazeera на 20 мільйонів доларів через розслідування. 

Він переконує, що немає ніякого відношення до грошей Януковича. "Що маю? Судовий позов на компанію Al Jazeera на 20 млн доларів - за брехливу інформацію подану в сюжеті і мені нанесення репутаційного збитку", - повідомив Онищенко.

За твердженнями нардепа-втікача, опублікований телеканалом варіант договору між Онищенко і Фуксом зразка вересня 2015 року "ніким не підписаний".

"Al Jazeera опублікувала непідписаний варіант договору, в якому прописано припущення купити по дисконту за 30 млн. (Включаючи оцінку вартості літака). Однак в ЗМІ, які співпрацюють з НАБУ (не ображати журналістів, самі знають, про кого йдеться) цей момент не згаданий. Навмисна маніпуляція, щоб у читача склалося враження, що угода вже тоді відбулася. А це неправда", - вважає Онищенко.

Нагадаємо, в листопаді 2017 року в НАБУ заявили, що близько 156,8 мільйона доларів, які належали компанії Quickpace Limited, пов`язаної з нардепом Олександром Онищенком, були арештовані за рішенням суду в травні 2016 року на рахунках в ПАТ "Ощадбанк" в рамках розслідування так званої "газової справи".

Онищенко заявляв, що не має відношення до арештованих коштів компанії Quickpace Limited, і вони були заарештовані Генпрокуратурою у справі про спецконфіскацію коштів екс-президента Віктора Януковича.

У той же час в Національному антикорупційному бюро, коментуючи заяву Онищенка, заявили, що бенефіціаром компанії Quickpace Limited був саме Олександр Онищенко.

Пізніше Онищенко сказав, що згоден розлучитися з заарештованими коштами компанії Quickpace Limited, якщо НАБУ доведе, що гроші належать йому.